vrijdag 11 juli 2014

De Brug II

Heel wat nieuwsgierigen maar weinig juiste antwoorden voor het verhaal van de brug.



Om te beginnen, cherchez la femme.


Wel, u zou het misschien niet direct geloven maar het is diegene die, naar mijn mening, nu niet direct de eerste prijs zou wegkapen op een wedstrijd elegant wandelen.

Het is de tweede van rechts. Haar naam ga ik nu wel niet verklappen.

Een zekere Ellen R had dat ook goed gezien.

Voor de rest nog een paar reacties:
- het is op de pier van Nieuwpoort - mis (en vergeef mij mijn verbeterigheid maar Nieuwpoort heeft een staketsel en geen pier - ik wil het verschil later nog wel eens uitleggen);
- het is een bende maffiosi (en daar zou ik voor iets moeten tussen zitten);
- het is een coole rockband, volgens Ellen R. uit de VS, volgens ene Bram S. zou die uit Engeland komen.

Mis, het zijn vier in het zwart geklede architecten en één in het zwart geklede vrouw van een architect.

Of de leider zijn plaats terug inneemt ?

Neen.
Moraal van het verhaal: als je niet goed oplet worden leidersplaatsen zo in genomen.

Maar dan nog dit.

Luttele seconden nadat ik mijn vorige pagina gepost had kreeg ik deze foto rechts in mijn mailbox.

Wil die meneer of mevrouw die dat gedaan heeft zo spoedig mogelijk met mij contact opnemen ? Ik zou dat ook in een paar seconden willen kunnen.






Als dit verhaal volgens jou niet 100 % juist is, mail mij dan het verzinsel.

Geen opmerkingen: